مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 17:152023-07-23سياسي

بسیج دانشجویی همواره موتور محرک جریان های انقلابی بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در آیین افتتاحیه دوره دانشجویان خط امام (ره) با اشاره به دوران دانشجویی و حضور در دوره طرح معرفت گفت: - فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: بسیج دانشجویی همیشه پیشتاز حرکت های بزرگ در همه عرصه ها بوده و موتور محرک و حرکت دهنده ی جریان های انقلابی است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان در آیین افتتاحیه دوره دانشجویان خط امام (ره) با اشاره به دوران دانشجویی و حضور در دوره طرح معرفت گفت: این چنین دوره ها در زندگی، مثل یک نسیم هایی در زندگی انسان است که گاهی وقت ها کل مسیر زندگی انسان را تغییر می دهد.

  فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان افزود: این فرصت درماه محرم ماه نورانیت، معنویت و بصیرت که خداوند به شما توفیق داده در جوار مطهر فاطمه ثانی حضرت فاطمه معصومه (س) قرار بگیرید را غنیمت بشمارید.

  سردار اباذر سالاری ادامه داد: دانشجویان عزیز از فرصت پیش آمده سعی کنید از لحظه لحظه آن خوب استفاده کنید بخشی از این دوره مسلح شدن به ایمان و اعتقادات هست و بخش مهم تر از آن ذخیره اندوزی برای خودتان در جوار بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی همواره موتور محرک جریان های انقلابی بوده است

بسیج دانشجویی همواره موتور محرک جریان های انقلابی بوده است